onsdag 2 september 2020

 Nairobi SSN torsdag 3 september

Morgonbloggning då huvudet kanske är lite klarare. Nu har själva jobbet startat. Trots att det är väldigt få elever och på distans kan det kännas ganska riktigt .  Jag har varit rädd för att få frågan "Har du ångrat dig" och bli tvungen att dra till med en klyscha svårt att säga bla bla . Visst det kom en svacka när jag blev störd av att inte kunna gå ut på kvällen och de välmenande men samtidigt kvävande berättelserna om alla rån mm som kan uppstå bara man går och handlar. 
Nu har jag gått och handlat jag har även cyklat ute.  Viktigt att hålla koll men det är ju så hemma också . De flesta man stöter på är mycket trevliga men precis som hemma får man vara beredd. 

Morgon det är 7 . Jag går och ta lite frukost 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar